Bir başlangıç internet girişimcisi olarak, tek başına büyük olasılıkla çalışırsınız. En azından başta. Bunun anlamı, Amazon gibi e-ticaretin titanları veya Walmart gibi büyük perakendecilerin çevrimiçi mağazaları ile doğrudan rekabet etmeyeceğinizdir.
Binlerce farklı ürünle yine de bir çevrimiçi mağaza kurmak için başlangıç sermayeniz, depo alanınız veya lojistik sisteminiz yok.
Bu nedenle, bir solopreneur olarak, başarılı olmanın en iyi yollarından biri, odaklarınızı daraltmaktır. Başka bir deyişle, özel niş bulmanız gerekir. Bu şekilde, pazarlamanızı, web içeriğinizi ... bir şeyi her konuda odaklayabilirsiniz. Bir go-to uzman oluyorsun, o konu için arama motoru sıralamasında yüksek görünüyorsun ... hepsi de kazan-kazan.
İdeal dünyada, bu niş sizin kişisel çıkarlarınızdan biriyle eşleşecek, böylece uzmanlığınızdan yararlanıp gerçekten zevk aldığınız işi yapabilirsiniz.
Ama en önemli faktör, bu niş içindeki ürünler için bir pazar olmasıdır. Örneğin, 16. yüzyıl Fransız şiirine gerçekten sahip olabilirsiniz. Ama çoğu insanın değil.
Dolayısıyla şu an geçerli olan sıcak eğilimleri ve pazarları anlamanız gerekir .
Kilo kaybı ürünleri her zaman büyüktür. Doğal sağlık tedavileri, takviyeleri, şifalı bitkiler vb. Pek çok pazarı vardır. Girmeyi düşündüğünüz pazarları bulmak için haberlere, sosyal medya yayınlarınıza, gazete ve dergilerdeki makalelere ve Amazon ve eBay'de en çok satılan öğelere dikkat edin.
Binlerce farklı ürünle yine de bir çevrimiçi mağaza kurmak için başlangıç sermayeniz, depo alanınız veya lojistik sisteminiz yok.
Bu nedenle, bir solopreneur olarak, başarılı olmanın en iyi yollarından biri, odaklarınızı daraltmaktır. Başka bir deyişle, özel niş bulmanız gerekir. Bu şekilde, pazarlamanızı, web içeriğinizi ... bir şeyi her konuda odaklayabilirsiniz. Bir go-to uzman oluyorsun, o konu için arama motoru sıralamasında yüksek görünüyorsun ... hepsi de kazan-kazan.
İdeal dünyada, bu niş sizin kişisel çıkarlarınızdan biriyle eşleşecek, böylece uzmanlığınızdan yararlanıp gerçekten zevk aldığınız işi yapabilirsiniz.
Ama en önemli faktör, bu niş içindeki ürünler için bir pazar olmasıdır. Örneğin, 16. yüzyıl Fransız şiirine gerçekten sahip olabilirsiniz. Ama çoğu insanın değil.
Dolayısıyla şu an geçerli olan sıcak eğilimleri ve pazarları anlamanız gerekir .
Kilo kaybı ürünleri her zaman büyüktür. Doğal sağlık tedavileri, takviyeleri, şifalı bitkiler vb. Pek çok pazarı vardır. Girmeyi düşündüğünüz pazarları bulmak için haberlere, sosyal medya yayınlarınıza, gazete ve dergilerdeki makalelere ve Amazon ve eBay'de en çok satılan öğelere dikkat edin.
Yorumlar
Yorum Gönder